Chci vyměnit, vrátit nebo reklamovat zboží
Pokud jste koupili např. tričko a zjistili jste, že tričko má barvu, která se Vám nelíbí, nebo Vám nesedí velikost, není problém tričko vyměnit.
U každého produktu máte návod, co považujeme za nepoužitelný produkt.
(Vypraný, vyžehlený, navoněný produkt, defekt vytvořený nakupujícím, jiné jasně zřetelné vady, které zavinil nakupující buď neopatrností nebo náhodně.)
Zpravidla vše měníme bez potíží, protože jsme nikdy nic nemuseli řešit či dokazovat a vše probíhalo v pořádku pro obě strany. :-)
Produkt odeslat na adresu
Easy Point s.r.o.
Valtířov 6
400 02 Velké Březno
Jak postupovat
Napište nám na e-mail: info@dumtricek.cz
Nebo nám můžete zavolat na tel. č. 775 568 015 v pracovní době 7:00 - 15:30.
Při kontaktu se domluvíme na následujícím postupu
- ODEŠLETE PRODUKT ZPĚT NA DODACÍ ADRESU.
- Do balíku vložte fakturu nebo její kopii a napište text, který se jasně týká důvodu výměny, vrácení nebo reklamace (případně je také možné si stáhnout níže Formulář pro uplatnění reklamace nebo Formulář pro odstoupení od smlouvy).
- U vrácení nebo výměny zboží kupující zašle nebo předá prodávajícímu zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy.
- U reklamace je ze zákona lhůtu 30 dní ode dne vyzvednutí zásilky, ale vše se snažíme vyřešit co nejrychleji.
Ke stažení:
Formulář pro uplatnění reklamace